Hari Gawai & Cuti Sekolah.

Posted: 28 May, 2011 in Uncategorized

Sempena dua peristiwa ini, kami telah menerima banyak tempahan. Kedai-kedai pengedar kami juga menempah dalam kuantiti yg banyak dan begitu juga di kedai kami di Samarahan. Pada musim cuti inilah banyak kenduri kahwin berlangsung. Oleh kerana budaya masyarakat Sarawak masih mengamalkan bergotong royong memasak hidangan, produk kami menjadi bahan utama, terutamanya di Samarahan dan Kuching.

Kepada sesiapa berminat, dari Samarahan dan Kuching atau sehingga ke Bintulu dan Miri, sila buat tempahan dahulu jika ingin membeli dalam kuantiti banyak. Boleh hubungi saya di mulyady@gmail.com atau sms 0148811455 untuk berurusan. Pembayaran boleh dibuat di akaun saya Bank Islam 11040020292071 atau Maybank 561118005395.

Sebaik saja bayaran dibuat, sms kepada saya alamat dan quantity pesanan, baru saya hantar dan akan saya maklumkan perkara berkaitan penghantaran. Harga semuanya telah dinyatakan di ruangan produk.

Terima kasih.

Leave a Reply

